Obsługa klienta zarządającego funduszami; odpowiadanie na zapytania klientów; odpowiadanie na eskalowane zapytania klientów; odpowiadanie na zapytania wewnętrznych zespołów w celu utrzymania ciągłości procesu; prowadzenie szkoleń dla klientów z aplikacji, oferowanych przez firmę; prowadzenie i uczestniczenie w spotkaniach z klientami z użyciem środków telekonferencyjnych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: terminowość, dokładność, staranność, komunikatywność
Uprawnienia: solidność i uczciwość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej i wysoka kultura osobista
Uprawnienia: skrupulatność
Wymagania inne:
Biegłość w odpowiadaniu na eskalowane zapytania klienta. Umiejętność obsługiwania klienta zarządzającego funduszami.
Miejsce pracy:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 400 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie