Ogłoszenie numer: 9628729, z dnia 2025-03-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

 

Wymagania

  • wysoka kultura osobista
  • doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska)
  • łatwość nawiązywania kontaktów z klientami
  • czynne prawo jazdy
  • gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię
  • doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta
  • znajomość technik sprzedażowych
  • podstawowa znajomość języka angielskiego
  • obsługa komputera

Oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat
  • pakiet medyczny
  • stabilną i samodzielną pracę
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi klienta w barze

świętokrzyskie / Kielce

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Aktywne od: dzisiaj

według stanowiska Wymagania konieczne: Uprawnienia: książeczka zdrowia Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole Wymagania inne: Wydawanie posiłków, sporządzanie rachunków i przyjmowanie płatności, dbanie o...

Client Support Specialist with German

pomorskie / Gdańsk

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Work model: onsite At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków,...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

wielkopolskie / Poznań, Górna Wilda 109

PKO Bank Polski

Aktywne od: dzisiaj

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego