Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Czy wiesz, że:

Infolinia Pekao uważana jest za jedną z najlepszych w Polsce.

U nas każdy klient uzyska fachowe wsparcie i otrzyma odpowiedzi na wszelkie pytania.

 

Jeżeli lubisz rozmawiać i pomagać innym, dołącz do nas!

 

Nieważne na jakim etapie kariery zawodowej jesteś. Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw!


Zostań naszym Specjalistą ds. obsługi klienta



W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Obsłudze klientów podczas połączeń telefonicznych
  • Wsparciu klientów Pekao w korzystaniu z bankowości mobilnej i internetowej Pekao24
  • Udzielaniu odpowiedzi i edukowaniu klientów
  • Budowanie pozytywnego doświadczenia klientów banku
  • Sprzedaż produktów i usług bankowych
  • Tworzeniu pozytywnego wizerunku jednego z największych banków w Polsce
Oczekiwania:
  • Otwartość oraz pozytywne nastawienie w kontaktach z klientami
  • Relacyjność, bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność szybkiego uczenia się, w tym indywidualnego poszerzenia wiedzy
  • Zdolność do koncentracji oraz działania pod presją czasu
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • Niesamowitą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kartę Multisport i Ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dofinansowanie do urlopu
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Nagrody za sprzedaż
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik obsługi klienta - opiekun

małopolskie / Kalwaria Zebrzydowska

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Aktywne od: wczoraj

Praca w sali zabaw. Obsługa kawiarni oraz klientów w sali zabaw. Opieka - nadzór nad dziećmi korzystającymi z trampolin oraz innych konstrukcji.Praca początkowo w ramach krótkoterminowej umowy zlecenie, a...

Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości...

Customer Service Specialist with Dutch and English

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following...