Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Grudziądz

Jesteśmy firmą o europejskim zasięgu, wchodzącą w skład międzynarodowej sieci Laboratoriów Medycznych, działających na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Synevo Sp. z o.o. działa na rynku polskim od 2005 roku. Kładziemy nacisk na stały rozwój, otwierając nowe Laboratoria Analityczne. Świadczymy kompleksową usługę w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej – od prostych badań diagnostycznych, po prowadzenie skomplikowanych projektów badań klinicznych – w tym podstawowe badania krwi, badania genetyczne, badania immunologiczne, badania hormonalne, badania w czasie ciąży i wiele innych.

 

Jakie wyzwania czekają na tym stanowisku?
  • Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
  • Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
  • Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
Do oczekiwań wobec Kandydatów należą...
  • Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
  • Sprawna obsługa pakietu MS Office;
  • Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
Co oferujemy osobom, które dołączą do naszego zespołu?
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-11:00;
  • Perspektywę doskonalenia swoich umiejętności i zdobywania nowych doświadczeń;
  • Doskonałą atmosferę każdego dnia.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie / Zielona Góra

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...