Oferujemy pracę stacjonarną w profesjonalnym i przyjaznym środowisku oraz możliwość rozwoju i doskonalenia swoich umiejętności pod okiem doświadczonych specjalistów. Jesteśmy firmą, która stawia na pracowników i ich rozwój, dlatego zachęcamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
CHARAKTERYSTYKA PRACY:
  • obsługa klientów i partnerów biznesowych Spółki
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi
  • przygotowywanie dokumentacji, raportów i analiz
  • kontakt z klientami i partnerami biznesowymi (telefoniczny, mailowy, bezpośredni)
  • wprowadzanie dokumentacji oraz danych do programu CRM
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
  • efektywne wsparcie w pracach biurowo-administracyjnych
WYMAGANIA:
  • kompetencje komunikacyjne – umiejętność prowadzenia rzeczowych i profesjonalnych rozmów
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze bankowym – mile widziane
  • samodzielność i skrupulatność w wykonywaniu zadań
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra obsługa komputera
OFERUJEMY:
  • stabilne, rynkowe warunki zatrudnienia oraz praca w firmie o ugruntowanie pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w centrum Wrocławia
  • przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Arbiter S.A., zgadzasz się na przetwarzanie przez Arbiter S.A. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.Jeżeli chcesz byśmy zachowali w naszej bazie Twoje CV, umieść w nim następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Arbiter S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@arbitersa.pl.Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.Masz prawo dostępu do swoich danych, do uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.Dane osobowe przetwarzamy w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy, a jeśli wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach – przez okres 3 lat. Nie przekazujemy danych osobowych poza EOG.Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich, jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Opiekun Klienta

mazowieckie / Janki, ul. Falencka 1C, przystanek autobusowy prze bramie firmy

KLIMEK I KLIMEK Sp z o.o. SK

Aktywne od: dzisiaj

obsługa klientów i architektów (drzwi, szafy i kuchnie) opieka nad bieżącymi zleceniami wykonywanie ofert i opieka nad nimi praca w zespole poczucie estetyki kultura osobista dyspozycyjność zaangażowanie w...

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy Bardzo...

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

małopolskie / Kraków

MPiPS - PGP

Aktywne od: wczoraj

1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu...