FIRMA DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.

Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.

Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania.

Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
  • Utrzymywanie stałego kontaktu (tel, mail) z klientami
  • Ścisła współpraca z managerami sprzedaży w zakresie stosowania bieżącej polityki cenowej i warunków współpracy;
  • Nadzór nad:
    • Prawidłową i terminową dystrybucją produktów do klientów
    • Stosowanie się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
    • Realizacja zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
    • Monitoring terminowego spływu należności o Monitoring statusu złożonej przez klienta reklamacji – ścisła współpraca z działem jakości
  • Realizacja ustalonego planu sprzedaży poprzez terminowe dostawy do klientów;
  • Stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie 
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w Obsłudze Klienta biznesowego
  • Znajomość MS Office (w szczególności Excel)
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość innego j. obcego – mile widziana
  • Dokładność, cierpliwość, łatwe nawiązywanie relacji
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność szybkiej reakcji na zapytania i potrzeby Klientów 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Stałe miesięczne wynagrodzenie + system premiowy;
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe oraz rozwojowe na każdym etapie współpracy;
  • Ruchomy system czasu pracy – rozpoczęcie pracy w godzinach 07:00 – 09:00;
  • Darmowy kurs języka angielskiego;
  • MultiSport, LuxMed, ubezpieczenie grupowe;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Cykliczne imprezy integracyjne;
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie produkcyjnym;
Zgodnie z art.13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) informuje się, że:

Administratorem Danych Osobowych jest Dijo Baking Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrodziu, Zabrodzie 28, 52-351 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000650758.

Podanie danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji procesu rekrutacji.

Podanie Danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji jest dobrowolne. 

Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl).

Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych (za pomocą wiadomości wysłanej na adres e-mail: ado@dijo.com.pl). 

Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie podanych danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego...

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych....