Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Numer: StPr/23/0138
OBOWIĄZKI:

PRACE BIUROWE KONTAKT EMAIL ORAZ TELEFONICZNY Z KLIENTEM PROWADZENIE BIEŻĄCEJ DOKUMENTACJI FIRMY PRZYGOTOWYWANIE OFERT NEGOCJACJE HANDLOWE

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Oleśnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Aktywne od: dzisiaj

Twoje zadania: Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych) Obsługa połączeń przychodzących Wspieranie zewnętrznego Call...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dolnośląskie / Zgorzelec

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Zabrze

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących Realizowaniem planów sprzedażowych Obsługiwaniem słuchaczy...