Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Specjalista ds obsługi klienta
Miejsce pracy: Oleśnica
Numer: StPr/23/0138
OBOWIĄZKI:

PRACE BIUROWE KONTAKT EMAIL ORAZ TELEFONICZNY Z KLIENTEM PROWADZENIE BIEŻĄCEJ DOKUMENTACJI FIRMY PRZYGOTOWYWANIE OFERT NEGOCJACJE HANDLOWE

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe

Miejsce pracy:

Oleśnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik ds. obsługi klienta

pomorskie / Kielno

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Aktywne od: wczoraj

Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta...

Specjalista ds. obsługi klienta (rynek niemiecki)

małopolskie / Kraków

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aktywne od: wczoraj

Odpowiada na zapytania klientów rynków niemieckojęzycznych, przyspiesza realizację krytycznych zamówień, przekazuje dyspozycje, bada i rozwiązuje problemy oraz analizuje zamówienia. Wymagania konieczne:...

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Ożarów Mazowiecki

Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego

Aktywne od: wczoraj

- organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,- sprzedaż oferowanych produktów,- przygotowywanie pokazów, demonstracja sposobu użytkowania- dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży Wymagania...