Ogłoszenie numer: 9468817, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
  • Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
  • Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
  • Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
  • Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
  • Proaktywne szukanie rozwiązań.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
  • Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
  • Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
  • Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
  • Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
  • Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...

Pracownik wsparcia sprzedaży

mazowieckie / Warszawa, Ursynów

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów. Tworzenie oraz...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych....