Sitel Group jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: woj. świętokrzyskie
Nr ref.: 366476

Lokalizacja: biuro w Warszawie lub praca z domu

 

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • wspieranie pacjentów drogą mailową i telefoniczną;
  • edukację pacjentów;
  • wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
  • rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, JEŚLI:

  • mówisz w języku polskim na poziomie przynajmniej C1;
  • jesteś empatyczny i dokładny;
  • chcesz rozwijać swoje umiejętności komunikacyjne;
  • chcesz zdobywać dodatkowe doświadczenie;
  • chciałbyś sam decydować o tym czy pracować zdalnie, czy stacjonarnie;
  • godziny pracy: 8:00 - 18:00, Poniedziałek - Piątek (8 godzin dziennie);
  • masz własny sprzęt komputerowy.

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA:

  • dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
  • rodzaj umowy wybierasz sam (umowa zlecenia lub umowa o pracę);
  • dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
  • dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
  • pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
  • rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.

Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)

 

W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Travel Advisor with Polish

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic...

Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Efektywny kontakt telefoniczny z klientami: przyjmowanie oraz inicjowanie połączeń. Zabezpieczenie najwyższych standardów obsługi podczas organizacji szkoleń, maksymalizując zadowolenie klientów. Realizacja...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów...