Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: woj. śląskie
Zadania:
  • Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales)
  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie (min. C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
    Mile widziane:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (pre/after sales, e-commerce, wsparcie techniczne)
Oferujemy:
  • Nowoczesne biuro w centrum Katowic znajdujące się w Global Office Park
  • Atrakcyjny bonus za zarekomendowanie Twoich znajomych do pracy z nami
  • Przyjazne, międzynarodowe środowisko pracy
  • Stabilna praca w godzinach Poniedziałek - Piątek, 8:00 - 18:00 (dodatkowe soboty)
  • Wiele możliwości rozwoju kariery zawodowej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...

US Client Service Delivery Administrator

małopolskie / Kraków

Aon

Aktywne od: dzisiaj

What the day will look like: Upon collection and reconciliation of insurance documentation, identifying and resolving inconsistencies. Making analytical recommendations and interpretations of received data. Ensuring...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon); Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta; Przestrzeganie procedur i polityk firmy...