Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim i rosyjskim
Miejsce pracy: Warszawa

 

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w procesie rezerwacji pobytów w prestiżowych hotelach znanych na całym świecie. Będą to kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.

 

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
  • Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów  
  • Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole
  • Elastyczne godziny pracy
  • Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Premie finansowe, konkursy zespołowe

Oczekujemy:

  • Biegłej znajomości jęz. polskiego
  • Biegłej znajomości jęz. rosyjskiego
  • Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
  • Sprawne poruszanie się w Internecie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Dostępności do pracy 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Zyskujesz:
  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program  – promujący aktywność ruchową
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
  • Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...

Customer Service Specialist - Automotive Superhero

lubuskie / Zielona Góra

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

What you will do: You handle customer service via phone, chat, and email - professionally, but with a smile, You document interactions in the CRM system - tracking actions taken and solutions proposed to ensure nothing...