Ogłoszenie numer: 8187750, z dnia 2023-05-11

Jesteśmy jednym z największych polskich sklepów golfowym. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na elitarnym rynku produktów golfowych. Obecnie w związku z wejściem na rynek Czeskiej Republiki szukamy pracownika do spraw obsługi klienta internetowego, władającego językiem czeskim w stopniu umożliwiającym płynną komunikację.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna i elektroniczna klientów (telefon, mail oraz system CRM online)
  • Monitorowanie statusu realizacji zamówień i bieżące informowanie klientów
  • Sporządzanie dokumentacji w procesie obsługi klienta
  • Obsługa zwrotów, wymian i reklamacji
  • Współpraca z magazynem i logistyką
  • Raportowanie realizowanych zadań przełożonemu

Wymagania

  • Znajomość obsługi komputera na dobrym poziomie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i działania samodzielnie
  • Znajomość języka czeskiego na poziomie minimum B2
  • Znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub z systemami CRM oraz umiejętności komunikacji sprzedażowej z klientem premium
  • Wiedza lub umiejętności z zakresu gry w golfa będą atutem, ale nie są wymagane, ponieważ gwarantujemy podstawowe szkolenie teoretyczne

Oferujemy

  • Szkolenia oraz szansę na rozwój zawodowy w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Możliwość kontaktu z klientami z segmentu premium
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży

mazowieckie / Warszawa

Formanway

Aktywne od: dzisiaj

Zadania: Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty,...