Ogłoszenie numer: 9459304, z dnia 2025-02-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta dotycząca zamówień online, zapytań o produkty, wsparcie posprzedażne oraz doradztwo w zakresie napraw
  • Kontakt telefoniczny, e-mail, chat, WhatsApp z klientami
  • Aktualizacja danych w systemie
  • Doradztwo w doborze idealnego produktu

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego (C2/rodzimy)
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2)
  • Znajomość Salesforce i pakietu Microsoft Office
  • Zainteresowania branżą modową i podstawowej wiedzy o aktualnych trendach

Oferujemy

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
  • Dopłaty do okularów, wakacji
  • Program poleceń pracowniczych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. francuskim

podkarpackie / Jasło

Nowy Styl

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych przygotowywanie ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji...

Customer service specialist in the automotive industry with English

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and...

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami...