Ogłoszenie numer: 9506131, z dnia 2025-02-12

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim / słowackim

Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące zamówień online, pytań o produkty, naprawy oraz wsparcie po zakupie.
  • Aktywna sprzedaż celem maksymalizacji wyników każdej interakcji.
  • Używanie narzędzi takich jak Salesforce do rejestrowania interakcji, zapewniając wysoką jakość i dokładność danych.
  • Zarządzanie wieloma kanałami komunikacji (telefon, email, chat, WhatsApp) z efektywnością i dbałością o zadowolenie klienta.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, zawsze stawiając na pierwszym miejscu satysfakcję klienta i dążenie do przekraczania jego oczekiwań.
  • Oferowanie eksperckiej i spersonalizowanej porady dotyczącej produktów marki, zgodnie z jej tożsamością i wartościami.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka czeskiego lub słowackiego (C2/native) oraz języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2).
  • Umiejętność efektywnej pracy w środowisku wielokanałowym.
  • Znajomość Salesforce i pakietu Microsoft Office.
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązywania problemów.
  • Pasja do branży modowej i podstawowa znajomość trendów oraz produktów.

Oferujemy

  • Możliwość wyboru typu umowy (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy.
  • Finansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje.
  • Prywatną opiekę medyczną Medicover, kartę Multisport oraz wewnętrzny program promujący zdrowy styl życia - Everbetter.
  • Realne możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Care Assistant with German

/ Sofia

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Yes, we continue expanding! We always aim to leverage cutting-edge technology, providing the best experience to our millions of customers who trust us for their entertainment. Your typical day: As a representative of...

Travel Advisor with Russian

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic...

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające , poznając produkty i metody pracy. Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów , pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz...