Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach

 

Do zespołu Foundever szukamy:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. polskim i rosyjskim
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;   
  • Odpowiedzialność za obsługę wszystkich zapytań klientów, z zapewnieniem najwyższego poziomu usług;
  • Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zapytań;
  • Zarządzanie informacjami o koncie klienta.
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Język: Doskonała znajomość języka rosyjskiego i polskiego (C1);  
  • Doświadczenie: Świetnie jeśli masz w obsłudze klienta. Ale jeśli go nie masz, wszystkiego Cię nauczymy;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Entuzjastyczna i zmotywowana. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.
Atutami będą:
  • Skrupulatność I bycie dokładnym;    
  • Asertywność I umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;     
  • Umiejętności miękkie.
Warunki zatrudnienia:
  • Rodzaj umowy zależy od Ciebie (Umowa o Pracę lub Umowa Zlecenie); 
  • Wynagrodzenie podstawowe + bonusy;      
  • Praca hybrydowa.
Co może być jeszcze dla Ciebie ważne:
  • Dofinansowanie zakupu okularów I wakacji;
  • Program poleceń pracowniczych;
  • Bony na różne okazje  (święta, Dzień dziecka, etc.);  
  • Ubezpieczenie medyczne Medicover.   
  • Dofinansowanie karty Multisport. 
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza...

Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

małopolskie / Kraków

Aon

Aktywne od: dzisiaj

The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our...

Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne...