Dołącz do nas w FoundEver! 

 

Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Do twoich zadań należeć będzie:
  • Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
  • Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
  • Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1-B2): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość zarobienia bonusu;
  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;  
  • Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
  • Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
  • Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie / Miechów

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Aktywne od: wczoraj

obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań...