Ogłoszenie numer: 9506155, z dnia 2025-02-10
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat.
- Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym.
- Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków.
- Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, zgodnie z wysokimi standardami naszej firmy.
Wymagania
- Płynna znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 w obu językach).
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
- Chęci do nauki, pracy zespołowej i rozwoju w dziedzinie IT.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub na Help Desku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej w dynamicznie rozwijającej się branży IT Service Desk.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny, w tym prywatna opieka medyczna, programy rozwoju kariery, kursy językowe i więcej.
- Miesięczne szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne.
- Elastyczny system kafeteryjny, bonusy za wyniki i relokację, dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin oraz możliwość zdobycia certyfikatów językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.