Ogłoszenie numer: 9506155, z dnia 2025-02-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat.
  • Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym.
  • Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków.
  • Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, zgodnie z wysokimi standardami naszej firmy.

Wymagania

  • Płynna znajomość języka niemieckiego i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2 w obu językach).
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego rozwiązywania problemów.
  • Chęci do nauki, pracy zespołowej i rozwoju w dziedzinie IT.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub na Help Desku będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej w dynamicznie rozwijającej się branży IT Service Desk.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny, w tym prywatna opieka medyczna, programy rozwoju kariery, kursy językowe i więcej.
  • Miesięczne szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie merytoryczne.
  • Elastyczny system kafeteryjny, bonusy za wyniki i relokację, dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin oraz możliwość zdobycia certyfikatów językowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych...

Back-office Specialist with Greek or German

mazowieckie / Warszawa

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Aktywne od: 2025-01-28

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with...

Back-office Specialist with Danish / Finnish / Norwegian or Czech

mazowieckie / Warszawa

HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.

Aktywne od: 2025-01-24

Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with...