Colorland.com to globalna marka należąca do jednej z największych drukarni w Europie, której podstawą jest nowoczesny e-marketing i sprzedaż e-commerce, a sercem – dział IT. Fundamentem naszej firmy są Ludzie – pasjonaci w swoich dziedzinach, pełni poczucia humoru, z głowami pełnymi pomysłów.

Dołącz do nas i podbijaj z nami rynki zagraniczne - Hiszpanię, USA, Wielką Brytanię, Niemcy, Irlandię, Belgię, Holandię, Portugalię, Francję, Czechy, Słowację i Włochy.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. obsługi klienta z j. francuskim.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Zaczernie, k. Rzeszowa
Zakres obowiązków

Pracując z nami, będziesz:

  • codziennie wykorzystywał język francuski
  • tłumaczył na język francuski teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi)
  • wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy
  • miał realny wpływ na nasz wizerunek we Francji
  • rozmawiał z klientami z Francji
  • pierwszą linią wsparcia dla klienta francuskojęzycznego
  • współpracował z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki
  • wymieniał maile i telefony z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania
  • współpracował z działem marketingu i rozwoju rynku
Poszukiwane kompetencje

Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednakże to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka francuskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Dodatkowo, mile widziane są konkretne umiejętności:

  • łatwość prowadzenia rozmów w języku francuskim
  • bardzo dobra znajomość komputera
  • umiejętność płynnego poruszania się w Internecie
  • empatia
  • wielozadaniowość i podzielność uwagi
  • umiejętność pracy w grupie
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Oferujemy

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie proponujemy:

  • realny wpływ na rozwój działu - to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
  • jasny zakres zadań
  • fajnych i ogarniętych ludzi, wspieranych przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze Ci pomogą
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
  • ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport dla chętnych

I to wszystko stacjonarnie w godzinach 9:00-17:00, w energicznym i zgranym zespole.

 

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego...

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: wczoraj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych....