Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać klientom bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach.

Specjalista ds. obsługi klienta z j. francuskim
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 368914

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • Obsługa klienta w języku francuskim;   
  • Obsługa próśb klientów, takich jak modyfikowanie, anulowanie lub aktualizowanie istniejących zamówień;
  • Przekazywanie klientowi ważnych aktualizacji dotyczące zamówień;
  • Zarządzanie informacjami o koncie klienta.

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Język: Biegła znajomość języka francuskiego i polskiego  (C1) i dobra (B2) znajomość j. angielskiego;  
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

Atutami będą:

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;    
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań;   
  • Umiejętności miękkie.

Warunki zatrudnienia:

  • Rodzaj umowy wybierasz sam/a (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę);  
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej. 

Co może być dla Ciebie ważne?

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niderlandzkim

śląskie / Katowice

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem....

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

opolskie / Opole

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email – będziesz głosem naszej marki, który zapewnia satysfakcję i bieżącą informację naszym klientom. Zarządzanie interakcjami i rozwiązaniami za...