Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.

 

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!

Specjalista ds. Obsługi klienta z j. angielskim
Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa telefoniczna (ok. 90% czasu pracy) i mailowa (ok. 10% czasu pracy) Klientów Elavon z Polski, Anglii i Irlandii;
  • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcie w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie C1;
  • Poprzednie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, najchętniej w j. angielskim;
  • Gotowość do pracy na celach dziennych i miesięcznych – za zrealizowanie celów ilościowych i jakościowych przewidziane są atrakcyjne premie miesięczne!
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym: poniedziałek-piątek, między 8 a 20 (zmiany 8-godzinne), grafik jest ustalany na cały miesiąc do przodu);
  • Gotowość do pracy w trybie hybrydowym (biuro w Warszawie przy placu Unii Lubelskiej);
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
  • Wielozadaniowość - praca na kilku systemach jednocześnie;
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • Nie wymagamy doświadczenia, prowadzimy kompleksowe szkolenie stanowiskowe od podstaw.
To oferujemy
  • Pracę na pełen etat, umowę o pracę;
  • Pakiet benefitów obejmujący kompleksową opiekę medyczną (z opieką stomatologiczną, wizytami domowymi i ubezpieczeniem podróżnym), ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport, zajęcia językowe;
  • Profesjonalne, pełnopłatne szkolenie stanowiskowe, możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych – możliwość awansu i podwyżki wynagrodzenia już po ok. 6-9 miesiącach pracy;
  • Interakcje z Klientami i Współpracownikami na całym świecie – gwarantujemy codzienny kontakt z językiem angielskim;
  • Komplet narzędzi do pracy – laptop, dodatkowy monitor i akcesoria;
  • Bardzo pozytywną atmosferę i komfortowe środowisko pracy.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubuskie / Gorzów Wielkopolski

widziszwszystko sp. z.o.o

Aktywne od: dzisiaj

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Praca także dla studentów studiów zaocznych. Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie / Miechów

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Aktywne od: wczoraj

obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: