Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencja zatrudnienia o nr. 27584, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim - infolinia sieci lotniczej
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- obsługa połączeń w j. polskim oraz w j. angielskim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania klientów linii lotniczych,
- dbanie o najwyższy standard obsługi i satysfakcję klienta,
- monitorowanie, raportowanie i odpowiadanie na opinie klientów.
Ta praca jest idealna dla Ciebie, jeżeli:
- znasz j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie min. B2,
- posiadasz postawę prokliencką - wychodzenie do klienta naprzeciw jego oczekiwaniom, gotowość do indywidualnego rozpatrzenia danego problemu,
- jesteś cierpliwa/-y, empatyczna/-y i pozytywnie nastawiona/-y,
- potrafisz ustalać priorytety i organizować pracę własną.
Jeśli dołączysz do naszego zespołu to zapewnimy Tobie:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 24 zł brutto za godzinę oraz system motywacyjny,
- dodatek nocny 3,30 zł brutto do każdej godziny,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt działa 24/7, więc na pewno uda się Tobie dopasować grafik do własnych potrzeb,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- biuro w centrum Wrocławia.
Nie czekaj! Wyślij nam swoje CV i już teraz rozpocznij przygodę z największym Call Center Polsce!