Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki
Miejsce pracy: Andrychów
Co będziesz robić?
  • Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy.
  • Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta.
  • Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji.
  • Komunikować się z klientami.
  • Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy własną inicjatywę zgodnie z wartościami naszej firmy: Explore, Own, Deliver, NoBullshit.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1).
  • Chęć nauki i rozwoju w obszarze obsługi klienta oraz logistyki.
  • Pozytywne nastawienie do pracy w zespole i samodzielne podejście do zadań.
Co oferujemy?
  • Elastyczny tryb pracy (hybrydowy po 6 miesiącach onboardingu).
  • Szkolenia i wsparcie mentorów.
  • Bogaty pakiet benefitów: m.in. dofinansowanie zajęć sportowych, opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe.
  • Nieformalna atmosfera, brak dress code’u, wyjątkowe wydarzenia integracyjne.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik Działu Obsługi Klienta

łódzkie / Łódź

MOOSE IHG spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Aktywne od: dzisiaj

JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech nie boisz się pracy i wyzwań...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie / Warszawa, Targówek

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie...

Travel Advisor with Polish

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic...