Ponad 600 entuzjastycznych pracowników z ponad 12 krajów pracuje w naszym lubelskim oddziale, aby zaoferować naszym Klientom najlepsze produkty i usługi. Jeśli szukasz szansy na rozwój i wykorzystanie Twoich umiejętności, to jest to miejsce dla Ciebie. Planujemy zrobić coś wielkiego i szukamy zmotywowanych i kreatywnych ludzi do działania.

Wierzymy w bohaterów dnia codziennego. Tych, którzy mają odwagę podążać za swoją pasją i którzy mają siłę i determinację, by realizować swoje marzenia.

Właściciele małych firm znajdują się w centrum naszych działań, dlatego tworzymy skuteczne i łatwe w użyciu rozwiązania finansowe, aby pomóc im w prowadzeniu działalności. Dzięki mentalności założycieli i nastawieniu "team-first" nasze zróżnicowane zespoły w Europie, Ameryce Południowej i Stanach Zjednoczonych współpracują ze sobą, aby właściciele małych firm, z którymi współpracujemy, mogli odnosić sukcesy, robiąc to, co kochają.

Poszukujemy energicznych, zorientowanych na klienta profesjonalistów do udziału w projekcie realizowanym dla naszego klienta z możliwością zatrudnienia w niepełnym wymiarze godzin.

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim (pora nocna)
Lublin
Twój zakres obowiązków
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej
  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania
  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
  • Dyspozycyjność do pracy na pół etatu w godzinach nocnych w tygodniu roboczym oraz w soboty i niedziele (09:00-17:00)
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pół etatu (80 godzin / m-c) od samego początku współpracy
  • Obsługujemy naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, głównie w porach nocnych - zatem możesz połączyć pracę z innymi obowiązkami
  • Pracę w pełni zdalną
  • Dodatek za pracę nocną
  • Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań
  • Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
  • Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-03-12

Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej...

Pracownik ds. Obsługi klienta

łódzkie / Łódź

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-07

Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej...

Konsultant Telefoniczny

dolnośląskie / Zgorzelec

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-02-22

Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy...