Specjalista ds. obsługi klienta w języku niemieckim
Szczecin
- Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branżą telekomunikacyjną za pośrednictwem połączeń przychodzących
- Wsparcie klientów jednej z największych firm komunikacyjnych na świecie
- Odpowiadanie na podstawowe problemy użytkowników
- Dzielenie się wiedzą w zakresie funkcjonalności urządzeń i sieci
- Reprezentowanie marki poprzez postawę spójną z wartościami organizacji
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Szczecin), po ukończeniu okresu próbnego praca hybrydowa
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy!
- Sign on Bonus - 1000 EUR
- Nieograniczona prowizja od sprzedaży
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie