Ogłoszenie numer: 9461578, z dnia 2025-02-08

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta w języku czeskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa infolinii oraz odpowiadanie na mailowe zapytania,
  • utrzymywanie relacji z klientami,
  • przestrzeganie procedur,
  • dążenie do realizacji planów infolinii.

Wymagania

  • komunikatywna znajomość języka czeskiego,
  • znajomość obsługi komputera (skrzynka mailowa, chat).

Oferujemy

  • elastyczny grafik  (9-21, 7 dni w tygodniu),
  • kartę multisport,
  • umowę zlecenie,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • program poleceń pracowniczych,
  • szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant ds. obsługi roszczeń ubezpieczeniowych

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom, odpowiadając na pytania Rejestracja zgłoszeń szkód oraz zapewnienie dokładności dokumentacji Wysyłanie korespondencji i zarządzanie dokumentami Wykonywanie pojedynczych połączeń...

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

śląskie / Gliwice, CH Auchan

T-Mobile Polska

Aktywne od: wczoraj

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług...

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

zachodniopomorskie / Koszalin

T-Mobile Polska

Aktywne od: wczoraj

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług...