Firma widziszwszystko Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie usługi satelitarnego monitorowania pojazdów - system widziszwszystko.

Zajmujemy się projektowaniem i wdrażaniem systemu.

ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ www.widziszwszystko.pl

Dołącz do nas jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Twój zakres obowiązków
  • Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb
  • Obsługa posprzedażowa
  • Wsparcie techniczne
  • Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży
  • Ścisła współpraca z działem dokumentacji
  • Ścisła współpraca z działem serwisu
  • Tworzenie bazy danych
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa nowych i obecnych Klientów
Nasze wymagania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Znajomość pakietu Microsoft Office
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane
  • Umiejętność planowania pracy własnej
  • Samodzielność
  • Odpowiedzialność i rzetelność
  • Obsługa komputera
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Elastyczne formy zatrudnienia
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wewnętrzne szkolenia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Duży zakres samodzielności
  • Bardzo dobre warunki pracy (nowoczesne narzędzia pracy, przyjazna i swobodna atmosfera w pracy)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Vetlab Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: przyjmowanie materiału do badań, wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, telefoniczna i osobista obsługa klientów, zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, prowadzenie...

Technischer Kundenbetreuer mit Deutschkenntnissen

śląskie / Katowice

Concentrix

Aktywne od: 2025-03-19

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen...

Pracownik Działu Obsługi Klienta

dolnośląskie / Wrocław

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: 2025-03-18

Obsługa i realizacja zamówień dla klientów biznesowych i indywidualnych Pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o dobry kontakt z obecnymi Sprzedaż oraz koordynacja logistyki i dostaw Współpraca przy kampaniach...