Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Gorzów Wielkopolski
Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
  • Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
Oferujemy:
  • Pracę w pełni zdalną.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
  • Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

opolskie / Opole

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

lubuskie / Zielona Góra

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

wielkopolskie / Poznań

Concentrix

Aktywne od: wczoraj

Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu i e-maila, z dbałością o wysoką jakość komunikacji i pozytywne podejście. Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie...