Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie.
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
  • Raportowanie działań w systemach.
Wymagania:
  • Język włoski C1, angielski B2.
  • Dyspozycyjność do pracy w Lublinie (Czechów).
  • Obsługa MS Office i Windows.
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Pakiet socjalny (MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie).
  • Szkolenia i możliwość rozwoju.
  • Praca w międzynarodowym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi....

Specjalista ds. Obsługi Klienta

podkarpackie / Jasło

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Stała współpraca i budowanie relacji z klientami, Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji, Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS, Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość...