Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Specjalista ds. obsługi klienta (s)
Miejsce pracy: Wierzchosławice
Numer: StPr/23/0495
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie prac biurowych.2. Obsługa urządzeń biurowych.3. Tworzenie i uzupełnianie baz danych.4. Wystawianie dokumentów ubezpieczeniowych.5. Prowadzenie działań marketingowych (Internet, social media, ulotki).6. Organizowanie stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie min. średnie, niekaralność, łatwy kontakt z klientem, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość obsługi komputera, dyspozycyjność, uczestnictwo w szkoleniach, asertywność, otwartość. Praca w Wierzchosławicach od poniedziałku do piątku w godz.: 08:00 - 16:00.

Miejsce pracy:

Wierzchosławice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

pomorskie / Gdańsk

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów, Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów, Aktywne...

Business Development Representative with Hebrew-English

małopolskie / Kraków

TTEC

Aktywne od: dzisiaj

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with...

Business Development Representative with Dutch-English

małopolskie / Kraków

TTEC

Aktywne od: dzisiaj

During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with...