Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Przejście przez 6-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające, poznając produkty i metody pracy.
  • Obsługa wyłącznie przychodzących połączeń klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
  • Proaktywne identyfikowanie i eliminowanie błędów.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B2.
  • Chęć pracy stacjonarnej w pełnym wymiarze godzin
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie 7500 zł + bonusy do 2000 zł.
  • Elastyczne godziny pracy (pon.-sob., 7:30 – 20:00), praca przez 5 dni w tygodniu.
  • Świadczenia: umowa o pracę, pakiet medyczny, dni wolne w niemieckie święta narodowe.
  • Dodatki: Multisport, bony (np. kina, restauracje), programy rozwojowe i możliwości awansu.
  • Praca w dynamicznym zespole z dodatkowymi opcjami integracji i rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Health Solution Advisor with Italian & English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact...

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

pomorskie / Gdańsk

Armatis Polska

Aktywne od: dzisiaj

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami....

Specjalista ds. wsparcia klienta ze znajomością j. włoskiego

mazowieckie / Warszawa

Armatis Polska

Aktywne od: dzisiaj

Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie reklamacjami....