DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

(Warszawa)

U nas masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.

Na co dzień w naszym zespole:

  • zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów obszaru bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej,
  • utrzymujesz kontakt z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
  • prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
  • pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
  • prowadzisz czynności reklamacyjne,
  • sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • znasz dobrze jęz. angielski w mowie i piśmie,
  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: prawo, ekonomia, bankowość),
  • masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości,
  • posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą kreatywną,
  • potrafisz doskonale organizować pracę własną i pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu,
  • jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze zorganizowaną.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Relacji z Klientami Korporacyjnymi

małopolskie / Kraków

LUX MED Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-08-14

Twoją rolą będzie: Utrzymanie obecnego portfela grupy, podwyższanie marży i zwiększanie przychodu na Kliencie na poziomie wyznaczonym przez przełożonego; Prowadzenie obsługi posprzedażowej, przygotowywanie...

Menedżer ds. Sprzedaży Korporacyjnej

śląskie / Dąbrowa Górnicza

GRUPA PZU

Aktywne od: 2024-07-31

Realizacja założonych planów sprzedażowych w obszarze Klienta korporacyjnego Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami korporacyjnymi oraz współpraca z agentami, multiagencjami i brokerami Badanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klientów Korporacyjnych

mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Medicover Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-04-12

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców Obsługa systemów działu...