Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.

Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta - j.niemiecki
Miejsce pracy: woj. lubelskie
Nr ref.: 368198

Miejsce pracy: Warszawa lub zdalnie

 

W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników laptopów i drukarek.

 

Oczekujemy:

  • Podstawowej wiedzy informatycznej na temat systemów operacyjnych (WIN, MC i OS) i sieci;
  • Doskonałej (min. C1) umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim i niemieckim;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (umiejętność rozumienia dokumentacji);
  • Zorientowania na klienta (empatii i profesjonalnego wsparcia);
  • Umiejętności rozwiązywania problemów;
  • Proaktywności, entuzjazmu i motywacji;
  • Umiejętności identyfikowania problemów klienta.

Zyskujesz:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w wymiarze pełnego etatu;
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, bony świąteczne;
  • Wyposażenie w sprzęt służbowy;
  • Program poleceń pracowniczych;
  • Bonusy dla najlepszych pracowników.

Warto do nas dołączyć:

  • Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program EverBetter– promujący aktywność ruchową;
  • Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje;
  • Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka;
  • Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale;
  • Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, progamy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego;
  • CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: wczoraj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Aktywne od: wczoraj

Twoje zadania: Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych) Obsługa połączeń przychodzących Wspieranie zewnętrznego Call...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: wczoraj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...