Ogłoszenie numer: 9657373, z dnia 2025-04-06

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta (język niemiecki)

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska

  • Stała współpraca i budowanie relacji z klientami,
  • Przygotowywanie ofert sprzedażowych i dokumentacji,
  • Rejestrowanie i monitorowanie zamówień w systemie IFS,
  • Wyjaśnianie reklamacji i dbanie o najwyższą jakość obsługi.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, otwartość i chęć nauki – doświadczenie nie jest wymagane!
Mile widziane:
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy

  • Profesjonalny onboarding, który ułatwi start,
  • Rozwój poprzez udział w szkoleniach i projektach,
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
  • Dopłaty do karty sportowej i kursów językowych,
  • Kolonie i paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników,
  • Świadczenia socjalne i zapomogi losowe,
  • Zniżki na firmowe produkty i drużyny sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

małopolskie / Kraków

MPiPS - PGP

Aktywne od: dzisiaj

1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42

Arthrex Polska

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania...

Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych...