Telefoniczna i mailowa Obsługa Klientów w zakresie produktów marki Volkswagen – oto główny cel stanowiska Specjalisty do spraw kontaktów z klientami w prężnie rozwijającym się dziale Contact Center naszej stacji dealerskiej.

 

Specjalista ds. obsługi klienta ma nawiązywać pierwszy kontakt z klientem, poprzez swoje zdolności komunikacyjne zachęcić go do wizyty w salonie, zapoznania się ofertą, a także poprzez zbadanie jego potrzeb, zapewnić obsługę doradcy z odpowiedniego działu w firmie.

 

Czekamy właśnie na Ciebie - Jeśli nawiązywanie kontaktów biznesowych nie stanowi dla Ciebie trudności.

 

Nie martw się brakiem wiedzy dotyczącym marki - oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na tym stanowisku.

Specjalista ds. obsługi klienta - dział Contact Center
Miejsce pracy: Poznań, ul. Wiatraczna 5
Jakie będą obowiązki Kandydata:
  • Obsługa klientów drogą telefoniczną, mailową oraz poprzez czat,
  • Prowadzenie wstępnej rozmowy z klientem, badanie jego potrzeb oraz przekazywanie leadów do różnych działów firmy,
  • Dbałość o poprawne wprowadzanie danych do systemu,
  • Wykonywanie połączeń wychodzących w ramach kampanii sprzedażowych, serwisowych i innych,
  • Tworzenie i aktualizacja baz danych,
  • Udział w organizowanych szkoleniach,
  • Kontakt posprzedażny.
Od idealnego Kandydata oczekujemy:
  • Doświadczenia w obsłudze klienta lub w telemarketingu/call center,
  • Wysokiej kultury osobistej oraz doskonałych umiejętności komunikacyjnych,
  • Nienagannej dykcji,
  • Co najmniej dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Doświadczenie w pracy z CRM - będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości języka obcego na poziomie min. B1 (najchętniej angielskiego lub niemieckiego) – będzie dodatkowym atutem,
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B – będzie dodatkowy atutem.
Wybranemu Kandydatowi oferujemy:
  • Zatrudnienie w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w dobrej atmosferze, w zgranym i doświadczonym zespole,
  • Atrakcyjne i terminowe wynagrodzenie wraz z system premiowym uzależnionym od wyników,
  • Szkolenie wstępne oraz szkolenia uzupełniające,
  • Pracę w firmie, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się wysoką renomą na całym świecie i codziennie dostarczają wielu emocji!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów

małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Aktywne od: 2025-01-08

Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email Poradnictwo w zakresie elektroniki Tworzenie ofert cenowych Budowanie dobrych relacji z klientami Sprawdzanie zamówień Nasze oczekiwania: Zainteresowanie...

Doradca ds. Obsługi Klienta – Medyczna Infolinia Obsługowa

mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 142B

Contact Center Sp. z o.o.

Aktywne od: 2024-12-18

Dlaczego warto z nami pracować? Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi. Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna. Elastyczny grafik: infolinia czynna 24/7 – dopasujemy się do Twoich potrzeb....

Telefoniczny Doradca firmy kosmetycznej

śląskie / Ruda Śląska

ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Aktywne od: 2024-12-10

Miejsce pracy - RUDA ŚLĄSKA Do Twoich zadań należeć będzie: kompleksowa obsługa klienta, rozwiązywanie problemów - związanych między innymi z złożonymi zamówieniami, oferowanie dodatkowych usług dla...