Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.  

 

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.  

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.

Specjalista ds. Obsługi Klienta CARGO
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:
  • Obsługa klienta w zakresie kontroli jakościowo-ilościowej towarów w imporcie oraz eksporcie w portach w Gdyni i Gdańsku
  • Przygotowywanie raportów i dokumentacji pokontrolnych
  • Obsługa klienta w zakresie dostarczanych próbek do badań
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane chemiczne, biologiczne, nauka o żywieniu lub pokrewne)
  • Mile widziane również osoby w trakcie studiów (dyspozycyjne na pełen etat)
  • Doświadczenie bądź umiejętność pracy z różnorodnymi zadaniami (ustalanie priorytetów zadań)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
  • Umiejętność współpracy w zespole oraz z klientem
  • Znajomość j. angielskiego
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Dążenie do podnoszenia umiejętności i wiedzy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę z wypłatą na czas
  • Możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia praktycznego doświadczenia
  • Dofinansowanie do kart Multisport
  • System poleceń 
  • Dostęp do platformy kafeteryjnej - MyBenefit 
  • Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist

mazowieckie / Warszawa

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta

mazowieckie / Warszawa

PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Aktywne od: dzisiaj

Twoje zadania: Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych) Obsługa połączeń przychodzących Wspieranie zewnętrznego Call...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...