Szukasz stałej pracy?

 

Zależy Ci na elastycznym grafiku?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  

 

Grupa Kapitałowa Arteria SA to spółka akcyjna notowana na giełdzie i solidny Partner, oferujący kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu usług contact center, marketingu oraz Wsparcia Sprzedaży.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Branża Tytoniowa
Miejsce pracy: Warszawa

Co oferujemy:
  • umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia,
  • płatne szkolenie wdrożeniowe,
  • elastyczny grafik pracy,
  • pakiet benefitów oraz konkursy motywacyjne,
  • szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
  • wyjścia integracyjne,
  • świetną lokalizację w Warszawie,
  • atrakcyjne zarobki,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy rozwoju staną przed Tobą otworem – to, jak je wykorzystasz, będzie zależało od Ciebie,
Na co dzień będziesz:
  • pomagać Klientom w doborze odpowiednich produktów w branży tytoniowej,
  • rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
  • doradzać swoim Klientom.
  • budować długotrwałe relacje z Klientem,
  • realizować miesięczne plany handlowe,
  • raportować działania przełożonym.
Jeżeli zatem:
  • chcesz się rozwijać zawodowo,
  • wykazujesz duże zaangażowanie,
  • cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
  • jesteś osobą odpowiedzialną,
  • chcesz zdobyć doświadczenie…
  • …to czekamy na Ciebie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy Bardzo...

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

małopolskie / Kraków

MPiPS - PGP

Aktywne od: wczoraj

1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...