Specjalista ds. obsługi klienta – branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klientów w procesie zakupu oraz obsługa posprzedażowa
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Lublinie (Czechów)
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i orientacja na klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę od pierwszego dnia
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenia wdrożeniowe i rozwój w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Advisor with German

mazowieckie / Warszawa

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Customer Support (mass retail, independent retailer, end customers) provided by phone and email Order entry/order processing After-sales service Processing customer complaints Delivering product advices Forwarding...

Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży

małopolskie / Miechów

Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie

Aktywne od: wczoraj

obsługa klienta, umawianie wizyt, doradztwo w zakresie oferowanych usług Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: wczoraj

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą....