Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi gracza
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0469
OBOWIĄZKI:
- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tureckim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiązywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt w języku angielskim i tureckim). Współpraca z zespołem projektowym (w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry / aplikacji (w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00, 14:00-22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie min. 2 miesiące w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 303 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach