Dla naszego Klienta, dealera samochodów,
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Szczecin
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
  • Będziesz miał/a ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Będziesz uczestniczył/a w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Będziesz miał/a ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport,
  • Będziesz mógł/mogła uczestniczyć w wyjściach pracowniczych i imprezach firmowych,
  • Będziesz wynagradzany/a w zależności od osiąganych wyników,
  • Będziesz miał/a możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących działu serwisu mechanicznego i działu blacharsko lakierniczego,
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów,
  • Negocjacje handlowe,
  • Reprezentowanie firmy jako pierwszy ogień odbioru połączeń i kontaktu z Klientem (nie ma pracy na bazach zimnych),
  • Badanie jakości satysfakcji Klienta.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
  • Masz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
  • Jesteś zainteresowany/a branżą motoryzacyjną i masz aspiracje na przyszłego Doradcę Serwisu lub Sprzedawcę,
  • Wykazujesz się znajomością programu Excel,
  • Masz spryt handlowy i umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • Posiadasz umiejętności słuchania i prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • Jesteś komunikatywny/a, otwarty/a, masz charyzmę i dobrą dykcję,
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
  • Po analizie CV wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy),
  • Spotkanie rekrutacyjne u przyszłego pracodawcy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Specjalista ds. obsługi klienta

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Aktywne od: dzisiaj

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a...