Dla naszego Klienta, dealera samochodów,
MotoKariera poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
Miejsce pracy: Warszawa
Dlaczego warto zainteresować się tą ofertą?
  • Będziesz miał/a ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Będziesz uczestniczył/a w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Będziesz miał/a ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport,
  • Będziesz mógł/mogła uczestniczyć w wyjściach pracowniczych i imprezach firmowych,
  • Będziesz wynagradzany/a w zależności od osiąganych wyników,
  • Będziesz miał/a możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Jakie wyzwania będą czekać na Ciebie w pracy?
  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących działu serwisu mechanicznego i działu blacharsko lakierniczego,
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów,
  • Negocjacje handlowe,
  • Reprezentowanie firmy jako pierwszy ogień odbioru połączeń i kontaktu z Klientem (nie ma pracy na bazach zimnych),
  • Badanie jakości satysfakcji Klienta.
Czy to ogłoszenie jest dla Ciebie? Tak! Jeśli tylko...
  • Masz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
  • Jesteś zainteresowany/a branżą motoryzacyjną i masz aspiracje na przyszłego Doradcę Serwisu lub Sprzedawcę,
  • Wykazujesz się znajomością programu Excel,
  • Masz spryt handlowy i umiejętności budowania długotrwałych relacji,
  • Posiadasz umiejętności słuchania i prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • Jesteś komunikatywny/a, otwarty/a, masz charyzmę i dobrą dykcję,
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
  • Po analizie CV wybranych kandydatów zaprosimy na rozmowę online z konsultantem MotoKariery (dajemy możliwość umówienia rozmowy poza tradycyjnymi godzinami pracy),
  • Spotkanie rekrutacyjne u przyszłego pracodawcy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Pracownik działu obsługi klienta

małopolskie / Kraków

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry) Umiejętność budowania relacji z klientami Angielski na poziomie podstawowym Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów...

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

śląskie / Rybnik

Elis Textile Service Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy...