Specjalista ds. doświadczeń klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 49/2023

Super-Pharm jest silną, międzynarodową marką z długimi tradycjami w służbie zdrowia i urody. To unikalny koncept, łączący drogerię, perfumerię i optyka z najważniejszą jego częścią - apteką.

 

Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera pracy, współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy.

Zakres zadań:
  • Analiza obszarów i procesów ze ścieżki zakupowej klienta oraz identyfikacja krytycznych punktów styku klienta z organizacją we wszystkich kanałach sprzedaży
  • Monitorowanie trendów w zakresie customer experience
  • Wyznaczanie i budowanie standardów jakości obsługi klienta
  • Koordynowanie badań dotyczących relacji z klientami, jakości obsługi i doświadczeń klienta, przygotowywanie rekomendacji zmian w procesach
  • Inicjowanie i prowadzenie działań poprawiających doświadczenia zakupowe klientów w ramach projektów wewnętrznych
  • Monitorowanie efektywności wprowadzonych zmian
  • Opracowywanie i/lub prowadzenie szkoleń dla pracowników sklepów i centrali mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży przy zachowaniu najwyższego poziomu obsługi Klienta
  • Współpraca z działami w firmie w obrębie budowania doświadczeń klienta
Wymagania:
  • Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów indywidualnych
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu badań oraz analizy potrzeb i zachowań klientów
  • Wiedza z obszaru customer experience, praktyczna znajomość metodologii NPS i innych badań satysfakcji klienta
  • Umiejętność prowadzenia projektów i współpracy z różnymi obszarami w organizacji
  • Umiejętność strukturyzowania problemów i wypracowywania rozwiązań
  • Znajomość angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie, tworzenie dokumentów oraz prowadzenie rozmów z użyciem słownictwa specjalistycznego
  • Samodzielność i skuteczność działania
  • Dodatkowymi atutami będą:
    • doświadczenie w branży retail
    • umiejętność prowadzenia prezentacji
    • doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń
Oferujemy:
  • Pracę przy ciekawych i kluczowych dla organizacji projektach
  • Realny wpływ na poziom obsługi klienta i zwiększenie satysfakcji klientów
  • Wsparcie zaangażowanego zespołu pasjonatów, dla których klient jest najważniejszy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
  • Pakiet benefitów: dostęp do opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie oraz zniżki pracownicze na zakupy w sieci Super-Pharm)
  • Możliwość pracy zdalnej 2 razy w tygodniu
Więcej informacji o Super-Pharm mogą Państwo znaleźć na stronie:

www.superpharm.pl/kariera
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Inżynier Jakości Klienta

pomorskie / Gdańsk, Ul. Nowatorów 20

Aptiv

Aktywne od: 2024-06-03

Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i...

Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

pomorskie / Gdańsk

Praca.pl

Aktywne od: 2024-05-20

Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail,...