Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
Numer: StPr/25/0251
OBOWIĄZKI:
- przeszkolenie BHP i ppoż;- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania predsiębiorstwa/instytucji;- obsługa klientów posprzedazowych, przyjmowanie zgłoszeń dot. reklamacji, zwrotówi napraw produktów;- realizacja procesów reklamacyjnych, weryfikacja zasadności reklamacji, przekazywanie produktów do serwisu, informowanie klientów o postepie w sprawie;- kordynacja napraw, kontakt z serwisami zewnętrznymi i wewnetrznymi, monitorowanie czasu realizacji napraw;- zwrot produktów, przyjmowanie zwracanych towarów, weryfikacja stanu oraz prowadzeniadokumentacji zwrotów;- komunikacja z klientami, udzielanieinformacji na temat warunków gwarancji, procedur reklamacyjnych oraz statusu zgłoszeń;- prowadzenie dokumentacji, rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych, zwrotów i napraw w systemie oraz archiwizacja dokumnentów;- wspólpraca z działami firmy, kontakt z działami sprzedazy, magazyneg oraz serwisem w celu sprawnej realizacji zgłoszeń;- budowanie relacji z klientami, dbanie o wysoki poziom zadowolenia klientów poprzez efektywne i uprzejme rozwiązywanie ich problemów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: informatyk
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

znajomośc produktów IT, podstawowe umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych

Miejsce pracy:

Ostrów Wielkopolski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Professional with Croatian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

mazowieckie / Warszawa

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: dzisiaj

Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi....

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Samochody Elektryczne

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Wsparcie klientów przy zakupie samochodów elektrycznych i po zakupie. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie działań w systemach. Język włoski C1, angielski B2. Dyspozycyjność do pracy w...