Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/23/2410
OBOWIĄZKI:
- Wykonywanie zadań operacyjnych w obszarze wprowadzania zamówień- Precyzyjne i wydajne rozwiązywanie zadań w celu osiągnięcia ustalonego docelowego poziomu usług- Odpowiedzialność za zapewnienie zgodności procesów wprowadzania zamówień z powiązanymi kontrolami finansowymi- koordynowanie wszystkich wymaganych ciągłych ulepszeń- tworzenie zamówień ręcznych i półautomatycznych w oparciu o reguły biznesowe i DTP- praca z walidacją zamówień i kontaktem z klientem w celu rozwiązania problemów z zarejestrowanym zamówieniem i zapewnienia jego korekty- odpowiedzialność za prawidłową realizację procesów (znajomość procedur, reguł biznesowych, przestrzeganie terminów)- obsługa klienta francuskojęzycznego- komunikacja wewnątrz firmy ze względu na dużą ilość zatrudnionych cudzoziemców odbywa się w języku angirlskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

mile widziane studia: filologia francuska lub kierunek techniczny (informatyka, marketing, zarządzanie, logistyka)mile widziana obsługa SAP

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 630 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień

mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

Lava Group S.C

Aktywne od: dzisiaj

Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy Bardzo...

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

małopolskie / Kraków

MPiPS - PGP

Aktywne od: wczoraj

1. Komunikacja z klientami - ofertowanie, obsługa marketingowa, 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzaniezapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu...

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: wczoraj

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez...