Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/23/2410
OBOWIĄZKI:
- Wykonywanie zadań operacyjnych w obszarze wprowadzania zamówień- Precyzyjne i wydajne rozwiązywanie zadań w celu osiągnięcia ustalonego docelowego poziomu usług- Odpowiedzialność za zapewnienie zgodności procesów wprowadzania zamówień z powiązanymi kontrolami finansowymi- koordynowanie wszystkich wymaganych ciągłych ulepszeń- tworzenie zamówień ręcznych i półautomatycznych w oparciu o reguły biznesowe i DTP- praca z walidacją zamówień i kontaktem z klientem w celu rozwiązania problemów z zarejestrowanym zamówieniem i zapewnienia jego korekty- odpowiedzialność za prawidłową realizację procesów (znajomość procedur, reguł biznesowych, przestrzeganie terminów)- obsługa klienta francuskojęzycznego- komunikacja wewnątrz firmy ze względu na dużą ilość zatrudnionych cudzoziemców odbywa się w języku angirlskim
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Wymagania inne:
mile widziane studia: filologia francuska lub kierunek techniczny (informatyka, marketing, zarządzanie, logistyka)mile widziana obsługa SAP
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Łódź
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 630 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi