Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista do spraw obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/2601
OBOWIĄZKI:
Nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń klienta, aktywny kontakt z klientemwew. i zew., obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów, tworzenie wymaganych raportów do analizy, otwieranie, zamykanie oraz zarządznie zgłoszeniami klienta, wsparcie techników w trakcie realizacji zleceń.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 7:00 - 19:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Uprawnienia: samodzielność, dokładność, odporność na stres


Wymagania inne:

zdolność analitycznego myślenia, staż pracy 3 miesiące, samodzielność, dokładność, odporność na stres, biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice, bardzo dobra komunikacja interpersonalna,wykształcenie wyższe związane z branżą IT lub kierunek zarządzanie, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta francuskojęzycznego, język angielski C1 w mowie i piśmie, język francuski C1 w mowie i piśmie

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia

wielkopolskie / Poznań

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Aktywne od: dzisiaj

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a...

Customer Service Professional with German

pomorskie / Gdańsk

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. polskim

mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Miejsce pracy: Lublin lub Warszawa, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez...