budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo; sprzedawanie produktów/usług; przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo; udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo; udzielanie informacji o statusie reklamacji, oraz sposobie jej rozstrzygnięcia; sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu; rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań; Praca na czas określony: 2 lata Godziny pracy 9:00 - 17:00
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: angielski komunikatywny
Uprawnienia: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagania inne:
wykształcenie średnie, minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość na wysokim poziomie systemu online księgowości Synder, język angielski C1 dodatkowe wymagania: - Wymagane doświadczenie, znajomość interfejsu oraz funkcjonalnośći systemów płatniczych Stripe, PayPal, Square na wysokim poziomie ; - Wymagane doświadczenie, znajomość interfejsu oraz funkcjonalnośći systemów księgowości online QuickBooks, Synder, Xero na wysokim poziomie ; - Wymagane doświadczenie, znajomość systemów sprzedaży online Shopify, eBay, Amazon, BigCommerce
Miejsce pracy:
Wrocław
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 200 do 4 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu