Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Specjalista centrum elektronicznej obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/23/2620
OBOWIĄZKI:

budowanie relacji z klientem; informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo; sprzedawanie produktów/usług; przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo; udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo; udzielanie informacji o statusie reklamacji, oraz sposobie jej rozstrzygnięcia; sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu; rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań; Praca na czas określony: 2 lata Godziny pracy 9:00 - 17:00

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: angielski komunikatywny
Uprawnienia: minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość na wysokim poziomie systemu online księgowości Synder, język angielski C1 dodatkowe wymagania: - Wymagane doświadczenie, znajomość interfejsu oraz funkcjonalnośći systemów płatniczych Stripe, PayPal, Square na wysokim poziomie ; - Wymagane doświadczenie, znajomość interfejsu oraz funkcjonalnośći systemów księgowości online QuickBooks, Synder, Xero na wysokim poziomie ; - Wymagane doświadczenie, znajomość systemów sprzedaży online Shopify, eBay, Amazon, BigCommerce

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 200 do 4 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Service Specialist with Slovenian

mazowieckie / Warszawa

Foundever

Aktywne od: dzisiaj

Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

mazowieckie / Warszawa, Targówek

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie...

Specjalista ds. Wynajmu

dolnośląskie / Wrocław, lotnisko

SIXT Rent a Car

Aktywne od: dzisiaj

Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie...