Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gorlice
Zadania
- Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży,
- Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników klienta, rejestracja i nadzór,
- Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową,
- Wprowadzanie i nadzór nad zgłoszeniami w systemie informatycznym,
- Współpraca z działem BHP klienta,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem odzieży będącej w serwisie.
Oczekujemy
- Kultury osobistej,
- Umiejętności komunikacyjnych,
- Pozytywnego nastawienia,
- Znajomości MS Office.
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenia w firmie, która jest 25 lat na rynku,
- Pracę 2 dni w tygodniu (wtorki i czwartki) po 6 godzin.