Ogłoszenie numer: 8370609, z dnia 2023-07-17

Klient portalu Praca.pl

 Firma branży spożywczej w związku z dynamicznym rozwojem zatrudni:

Referent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Wymagania

  • wykształcenie min. średnie
  • znajomość zasad gospodarki magazynowej
  • umiejętność obsługi komputera, programu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych
  • umiejętność organizacji pracy
  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • dyspozycyjność, sumienność i uczciwość
  • samodyscyplina w zakresie wykonywanych obowiązków
  • mile widziane znajomość obsługa programu ERP COMARCH

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ustalonej pozycji na rynku
  • umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagradzania
  • ubezpieczenie grupowe
  • pakiet socjalny i medyczny LUX MED
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Customer Support Specialist with English

zachodniopomorskie / Szczecin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

lubelskie / Lublin

Concentrix

Aktywne od: dzisiaj

Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące) Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem Bieżące raportowanie w systemach...

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Conrad Electronic Sp. z o.o.

Aktywne od: dzisiaj

Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych doradztwo sprzętu elektronicznego przygotowywanie ofert cenowych utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami...