Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0208
OBOWIĄZKI:
- Obejmuje kontakt na czacie online z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego oraz wykonywanie wszelkich powiązanych czynności administracyjnych. Kontakt również telefoniczny z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi w ramach obszaru funkcjonalnego. Znajomość języka Tureckiego jest wymagana do kontaktu z klientami zewnętrznymi / wewnętrznymi z terenu Turcji oraz do utrzymywanie kontaktu i stałej współpraca z odziałam firmy w Turcji.- Miejsce wykonywania pracy: Główne miejsce wykonywania pracy: Odział firmy w Katowcach oraz możliwość pracy zdalnek w miejscu zamieszkania (maksylanie dwa dni w tygodniu).- Godziny: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Wymagania inne:
Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 022,57 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach