DZIEŃ DOBRY
W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny
#ZajmijStanowisko:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

(Łódź)

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
  • zatrudnienie w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (min. 120) w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
W naszym zespole na co dzień:
  • wykonujesz połączenia do Klientów w ramach kampanii sprzedażowych,
  • aktywnie proponujesz i sprzedajesz produkty bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • odpowiadają Ci ruchome godziny pracy oraz praca w weekendy,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.

Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!

Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klienta przy zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe. Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami. Raportowanie w systemach. Dobre umiejętności komunikacyjne, język...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

lubelskie / Lublin

Klient portalu Praca.pl

Aktywne od: wczoraj

Wsparcie klientów przy zakupie i posprzedaży samochodów elektrycznych (telefon, czat). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach. Zaawansowane umiejętności komunikacyjne (C1) w...

Konsultant / Konsultantka w Contact Center

mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52

T-Mobile Polska

Aktywne od: 2025-03-17

Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać...